Rainbow saa uuden ilmeen 0

Rainbow’n uudistuva design kertoo tarinoita: riisin matkan pellolta ruokapöytään. Uudet ilmeet ovat kaikissa pakkauksissa vuoden 2014 loppuun mennessä.

Uusissa pakkauksissa kerrotaan kuvien avulla ruoan matkasta. Kuvat ovat horisontin suuntaisesti peräkkäin, tekstit ja logo sen yläpuolella.

Sama design tulee kaikkiin Rainbow-tuotteisiin ja tuoteryhmiin kosmetiikasta koiranruokiin, makeisiin ja hedelmiin ja vihanneksiin. Rainbow’n nykyinen, kohta vanhaksi jäävä design on 12 vuotta vanha.

Uusia pakkauksia alettiin tehdä vuoden alusta ja valmiina on yli 100. Uusia pakkauksia voikin jo nähdä useimmissa myymälöissä. Kaikkien Rainbow-pakkausten ilme uudistuu vuoden 2014 loppuun mennessä.

Kuva: SOK

Mitä mieltä sinä olet?