Läpinäkyvä ruokakauppa 0

Foodien tekee ruokakaupasta läpinäkyvän ja personoidun. Kun luot Foodieen oman profiilin, saat vain sinulle räätälöityjä tuote- ja reseptisuosituksia.

Foodien kautta on helppo tarkastella tuotteiden hinta- ja tuotetietoja sekä eri tuotteiden ravintoarvoja — palvelusta löytyy yli 900 S-ryhmän myymälän tuote- ja hintatiedot päivittäistavaratuotteiden osalta.

Helpotusta arkeen

Foodie on suunniteltu tuomaan helpotusta arkeen. Foodien avulla on helppo suunnitella viikon ruokaostokset ja päivän ateriat. Palvelusta löytyy tuotetietojen lisäksi myös hintatiedot, jotka ovat näin helposti kaikkien ulottuvilla verkossa.

Tuotetiedot ja ravintoarvot klikkauksen päässä

Foodie.fm on kotimainen ruokaverkkopalvelu, jonka kautta kuluttajat voivat etsiä ideoita ruoanlaittoon sekä ostaa ruokaa verkosta pääkaupunkiseudulla, Kuopiossa ja Oulussa.

Foodiesta löytyy päivittäistavarakaupan tuotteiden perustiedot sekä 15 000 tuotteen tarkat ravintoarvot. Tuotesivulta voi etsiä päivittäistavarakaupan tuotteita, tarkastella tuotetietoja sekä lisätä halutut tuotteet yhdellä klikkauksella ostoslistalle.

Hintatiedot aina esillä

Ostoslistan avulla on helppo seurata kuinka paljon ruokaostokset tulevat maksamaan ennen kotiinkuljetuksen tilausta tai myymälään menoa. Moni lapsiperhe onkin löytänyt Foodiesta oivallisen apurin talouden seurantaan. Enää ei tarvitse arvuutella kassalla paljonko kauppakassi tulee maksamaan. Yllätysostoksilta säästytään myös kun ostoslistan voi suunnitella helposti etukäteen.

Ostoslistoja voi luoda monella eri tavalla. Listan voi tehdä esimerkiksi kännykän viivakoodilukijan avulla vaikka jääkaapista löytyvien tuotteiden viivakoodeja skannaamalla.

Myymäläsi netissä

Foodien kautta voi antaa palautetta myymälälle ja keskustella myymälän kanssa tai pyytää lisäämään eri tuotetta valikoimiin. Myymälä-sivulta löytyvät kaikkien S-ryhmän myymälöiden yhteystiedot ja aukioloajat. Saman sivun kautta voi myös arvioida käyttämänsä myymälän palveluita ja katsoa mitä mieltä muut ovat, antaa palautetta sekä seurata myymälästä käytyä keskustelua.

 

Teksti on julkaistu ensimmäisen kerran S-kanavalla 29.3.2013.

Teksti: Hanna Manninen, viestintäjohtaja, Foodie.fm
Kuva: Foodie

Mitä mieltä sinä olet?