Prismalaisesta tuli nettihitti 0

Julkaisemme kevään aikana nelisenkymmentä videota, joissa joukko Prisman, S-marketin, Salen, Alepan ja Ässäkeskuksen pääkonttorin työntekijöitä kertoo työstään. Asennetta isolla Ässällä -videoissa he jakavat myös koskettavia kohtaamisia uraltaan, elämänohjeensa ja sen, mistä eniten työssään pitävät.

Videoita on julkaistu tässä vaiheessa kuusi kappaletta. Kaikki ovat keränneet mukavan määrän katsojia.

Yksi on ollut ylitse muiden: Halikon Prismassa työskentelevä Markus muistelee omassa videossaan, miten laukoi huomaamattaan melko kaksimielisen kommentin ja aiheutti kuulomatkan päässä olleille asiakkaille ja työkavereille naurukohtauksen.

Markus kertoo videolla työstään ja sattumuksista Halikon Prismassa. Arjen huumori kolahti some-kansaan niin kovasti, että videolle kertyi viidessä päivässä lähes 100 000 katselukertaa Prisman Facebookissa.

Äijä on mainosstara

Puhelimen päähän tavoitettu Markus on yllättynyt videonsa saamasta suosiosta.

”Ai noin paljon katselukertoja?  No en olisi kyllä uskonut”.

Markus ei myönnä, että videota olisi noteerattu sen suuremmin työmaalla.

”No ehkä pari merkitsevää virnettä on asiakkailta tullut siihen malliin, että saattaa olla pätkä kotona katsottu”, Markus vitsailee.

Kavereilta videostara on sen sijaan saanut kommentteja.

”Joo, tekstareita on tullut selkääntaputtelumeingillä. Tyyliin: Äijä on ihan mainosstara, oli hyvä pätkä”.

Jos et ole vielä nähnyt Markuksen videota, katso se täältä.

Myös Hanneksen, Ellan ja Ullan videot ovat saavuttaneet lyhyessä ajassa suuren katsojakunnan. Uusina videoina eetteriin on päivitetty tänään Sarahin ja Jessen videot. Lisää seuraa lähiviikkoina.

Kaikki julkaistut videot löytyvät S-ryhmän ruokakauppojen YouTube-kanavalta. 

Mitä mieltä sinä olet?