Prisman brändi Suomen vahvimpien joukossa 0

Sekä Prisma että S-market nousivat Suomen 25 arvokkaimman brändin joukkoon, selviää Brand Financen toteuttamasta Suomen arvokkaimmat brändit 2020 -listauksesta.

Konsulttiyhtiö Brand Financen toteuttamassa tutkimuksessa listattiin Suomen 25 arvokkainta brändiä. S-market on tällä listalla sijalla 10, Prisma puolestaan arvioitiin 20. arvokkaimmaksi suomalaisbrändiksi. S-marketin brändin Brand Finance arvioi 701 miljoonan ja Prisman brändin 393 miljoonan euron arvoiseksi. Lisäksi Prisma löytyy samassa tutkimuksessa myös Suomen kymmenen vahvimman brändin listalta, sijalta 8.

”Olemme todella iloisia siitä, että marketkaupan ketjuistamme sekä Prisma että S-market nousivat Suomen arvokkaimpien brändien joukkoon ja sijoittuivat listauksessa näin korkealle. Tämä osoittaa, että olemme oikealla tiellä ja pitkäjänteinen työmme tuottaa tulosta”, iloitsee S-ryhmän päivittäistavarakaupan johtaja Sampo Päällysaho.

Brand Finance arvioi suomalaisten brändien arvoa tutkimuksessaan laajasti käytetyllä ”Royalty Relief” -metodilla.

  • Yleinen käyttäjänimi ( 476 kirjoitusta)

    Patarumpu on yleinen käyttäjänimi, jonka alla kirjoittavat useat S-ryhmän päivittäistavarakaupan asiantuntijat. Kirjoittajien allekijoitukset näkyvät jokaisen kirjoituksen lopussa.

Mitä mieltä sinä olet?